piątek, 8 lutego 2013

Prolog




Jaka jest różnica między śmiercią a życiem ? Co mnie czeka po drugiej stronie? Co ludzie tłumią w sobie ?
Co jest po drugiej stronie ? Każdy chłopak mówi że dziewczyny są takie same dlaczego, przecież na świecie nie ma dwóch takich samych dziewczyn. Jestem bogata i co z tego przecież pieniądze to nie wszystko, wszyscy myślą że jestem wredną suką. No i co z tego nie obchodzi mnie zdanie innych nie rozumiem jak można ludzi oceniać po wyglądzie. Nie jestem jakąś nastolatką z milionem problemów no może z tysiącem np jestem gruba , mam brzydką twarz , fryzura mi się nie układa, ale naprawdę teraz zachowuje się jak plastik. Moja mama umarła kiedy miałam 10 lat. Była chora na raka. Tata prowadzi jakąś wielką firmę i często wyjeżdża za granice. Mieszkam w Polsce z tatom w wielkiej willi mam 16 lat i to tyle o mnie. A resztę mojego życia poznacie w tym opowiadaniu....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
Sorry że takie krótkie zachęcam do czytania

Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz